פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר
חדשות קידום אתרים
חדשות קידום אתרים » פורמט משולב של הרחבות מיקום ב-Google AdWords
פורמט משולב של הרחבות מיקום ב-Google AdWords
פורסם ביום שישי, 4 בפברואר, 2011

גוגל

כאשר Google AdWords השיקה ב-2009 את הרחבות המיקום, הן איפשרו למשתמש לצרף כתובות עסקים רלוונטיות למודעות שלו.

השבוע, AdWords איפשרה למודעות שמכילות הרחבות מיקום להראות ישירות על המפה. AdWords עושה אינטגרציה של המידע ממודעות המכילות הרחבות מיקום למפת חיפוש המקומות ב-Google.com. על המפה, המיקום של המשתמש יסומן בסיכה כחולה.

 

(התמונה באדיבות Google Inside AdWords).

 

עם הפורמט החדש, Google צופים כי לקוחות פוטנציאליים יוכלו למצוא עסקים מקומיים בקלות רבה יותר. במקום לראות כתובות ומפות רבות בעמוד, הלקוחות יכולים לראות את כל המקומות הרלונטיים והסמוכים במקום אחד עם קישורים מהירים כדי לקבל הכוונה ב-Google Maps.

עסקים המקודמים יופיעו בפורמט משולב זה בכל פעם ש-Google יסיקו כי לקוח פוטנציאלי מחפש מידע מקומי והמודעות שלהם מתאימות להופיע מעל לתוצאות החיפוש.

לחדשה הקודמת לחדשה הבאה ארכיון חדשות