פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר
חדשות קידום אתרים
חדשות קידום אתרים » דו"ח חדש של Google AdWords
דו"ח חדש של Google AdWords
פורסם ביום ראשון, 23 בינואר, 2011

גוגל

Google AdWords השיקו דו"ח חדש המסייע למשתמש למדוד אינטראקציות המתרחשות לפני ההקלקה. הדו"ח מיועד למודעות וידאו, מודעות תצוגה שנבנו בעזרת Display Ad Builder, הרחבות מוצר והרחבות מיקום.

כדי לבחור בדו"ח החדש יש להכנס לחשבון ה-AdWords ולבחור בתצוגת "Free clicks" בטאב ה-Dimensions. אם לא רואים את הטאב, ניתן להפעילו ע"י לחיצה על כפתור החץ הנמצא ליד הטאבים הקיימים, מעל טבלת הביצועים: 

(התמונה באדיבות Google Inside AdWords).

 

הדו"ח מאפשר למשתמש לקבל נתונים סטטיסטיים על פעולות של לקוחותיו שאותן עשו מבלי להכנס לאתרו. כדי להבדיל ביניהן לבין קליקים שהמשתמש משלם עבורם, Google סימנו אותם כ-"Free Clicks" והם מופרדים לטאב נפרד.

מסעות פרסום או קבוצות מודעות עם מספר גבוה של "Free Clicks" כנראה מראים על כך שביצועי המודעות טובים יותר מאשר במקום אחר בחשבון. שיעור גבוה של "Free Clicks" עשוי להצביע על מודעות שהלקוחות מצאו כשימושיות ללא צורך לבקר באתר האינטרנט עצמו. לדוגמה: קבלת הנחיות להגעה לחנות (באמצעות מודעת הרחבת מיקום) עשוי להיות כל מה שצריך כדי לעורר רכישה. לעומת זאת, מודעות וידאו בעלות שיעורי משחק נמוך עשויות להצביע על כך שדרוש שינוי יצירתי כדי לשמור על הלקוחות.

היכולת לדעת איך לקוחות מגיבים למודעות יכולה לתת תובנות על דרכי החיפוש והרכישה ברשת ואיזה סוג תוכן לוכד את תשומת לב הלקוחות ומעודד פעולה.

 

 

לחדשה הקודמת לחדשה הבאה ארכיון חדשות