פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר
חדשות קידום אתרים
חדשות קידום אתרים » כלי חדש לתצוגה מקדימה ב-AdWords
כלי חדש לתצוגה מקדימה ב-AdWords
פורסם ביום חמישי, 20 בינואר, 2011

גוגל

הכלי לתצוגה מקדימה ב-Google AdWords הוא דרך נוחה לבדוק כיצד המודעות של המפרסם מופיעות ב-Google ללא צבירת הופעות נוספות או קליקים. על ידי הגדרת מיקום ספציפי עבור התצוגה, ניתן לראות כיצד המודעות ייראו למשתמש הנמצא במקום אחד, אפילו אם המפרסם נמצא במקום אחר.

לאחרונה, Google ביצעה מס' שינויים בכלי והוסיפה כמה תכונות חדשות ומועילות. אם אתה מחובר לחשבון שלך בזמן שאתה צופה בתצוגה המקדימה של המודעות שלך, תוכל עכשיו לראות תוצאות לפי חיפוש מילת מפתח במיקום מסויים. בדוגמה להלן, הוכנסה מילת המפתח "red roses" כדי לראות האם היא מוצאת מודעות בניו יורק:

(התמונה באדיבות Google Inside adwords).

 

בנוסף, הכלי כעת מאשר האם המודעה שלך מוצגת ומקשרת למסע הפרסום הרלוונטי ולקבוצת המודעות. אם המודעה שלך אינה מוצגת, הכלי יאמר למה זה קורה ויעזור לך להבין האם אתה צריך להתאים את ההצעות שלך, למקד את המיקום, התקציב היומי, או לעשות אופטימיזציה לחשבונך.

באמצעות הגדרת הכלי החדש, אתה יכול גם לצפות ולאבחן את המודעות שלך עבור smartphones. אתה יכול אפילו לבחור את ההתקן הספציפי והספק שבו אתה מעוניין, כדי לבדוק את נראות המודעה על מספר מכשירים ללא גיוס כל הטלפונים של החברים שלך!

(התמונה באדיבות Google Inside adwords).

 

תכונה זו רלוונטית במיוחד אם אתה משתמש בהרחבות מיקום כדי למקד את מסע הפרסום שלך לאזור אחר מאשר המיקום הפיזי שלך. על ידי הזנת קווי אורך ורוחב בכלי, אתה יכול במהירות לוודא שהמודעות שלך מציגות כראוי את כתובת העסק שלך למשתמשים ניידים הנמצאים במיקום מסוים. ניתן גם לקבוע האם ה-Hyperlocal ,Distance Marker סמן המאפשר למשתמש לדעת בדיוק כמה הוא רחוק מהעסק שלך, גלוי עבור המודעות שלך.

קישור לכלי: Ad Preview

לחדשה הקודמת לחדשה הבאה ארכיון חדשות