פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר
חדשות קידום אתרים
חדשות קידום אתרים » מיקוד קונטקסטואלי קל יותר עבור מסעות הפרסום ב-AdWords
מיקוד קונטקסטואלי קל יותר עבור מסעות הפרסום ב-AdWords
פורסם ביום ראשון, 16 בינואר, 2011

גוגל

השבוע, GoogleAdWords השיקו כלי חדש: Contextual Targeting Tool שמטרתו להקל על המפרסם להגיע ללקוחות הגולשים ב-Google Display Network.

הכלי עוזר להגיע ללקוחות פוטנציאלים בזמן שהם קוראים דפי אינטרנט הקשורים למוצר או לשירותים שהמפרסם מציע. בעזרת כלי זה, המפרסם יכול ליצור מסעות פרסום לפי הקשר קונטקסטואלי בצורה קלה ומהירה יותר, ובכך להשיג יותר הקלקות והמרות למסעות הפרסום.
הכלי בונה אוטומטית רשימות של מילות מפתח שיכולות לשמש כדי להציג את המודעות בדפי האינטרנט הרלוונטיים ב- Google Display Network. רשימות ספציפיות וממוקדות של מילות מפתח הן הבסיס למיקוד עפ"י הקשר קונטקסטואלי אפקטיבי ובזכות הכלי, כבר אין צורך לבנות את הרשימות באופן ידני. בתוך דקות ניתן לבנות עשרות ואף מאות רשימות של מילות מפתח, דרוג הביצועים של מסע הפרסום שלך תוך הקפדה על מיקוד מדויק של המודעות.

כדי להשתמש בכלי, על המפרסם להקליד פשוט את כל קטגוריות המוצרים לתוך תיבת החיפוש, והכלי ייצר באופן אוטומטי רשימות של מילות מפתח ספציפיות.
בנוסף לקבוצות המילים, הכלי מספק הצעות מחיר ומנבא מיקומים כדי לתת למפרסם מושג לגבי סוג האתרים ב-Display Network שבהם המודעות של המפרסם יכולות להופיע.

(התמונה באדיבות Google Inside AdWords).

לחדשה הקודמת לחדשה הבאה ארכיון חדשות