פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר
חדשות קידום אתרים
חדשות קידום אתרים » חדשות טובות למילות מפתח שליליות
חדשות טובות למילות מפתח שליליות
פורסם ביום רביעי, 12 בינואר, 2011

גוגל

AdWords מאפשרת לשתף מילות מפתח שליליות בין מסעות פרסום שונים של אותו המפרסם.

מילות מפתח שליליות הן דרך מצוינת לשפר את רשימות מילות המפתח של המפרסם ולסנן את הלא רצויות עבור מסעות הפרסום שלו. ע"י הוצאת מונחים ספציפיים שאינם רלוונטיים לשירותים שהוא מציע, ביכולתו לשפר את הרלוונטיות של המודעות ובכך לייעל את מסע הפרסום.

מילות פתח אלו יכולות להיות לדוגמא: Free או Trial, שלא רלוונטיות אם המפרסם מחפש למכור מוצרים באתרו.

כעת, AdWords מציעים דרך לנהל את מילות המפתח השליליות בין מסעות הפרסום ע"י כלי הנקרא "negative keyword lists". ברשימות אלו, המפרסם יוכל לנהל קבוצת מילות מפתח שליליות בחשבונו ולקשר אותן למס' מסעות פרסום שהוא עורך.

(תמונה באדיבות AdWords).

לחדשה הקודמת לחדשה הבאה ארכיון חדשות