חדשות קידום אתרים
חדשות קידום אתרים » AdWords משפרת את Google TV ads
AdWords משפרת את Google TV ads
פורסם ביום ראשון, 23 בנובמבר, 2008
פורסם ביום ראשון, 23 בנובמבר, 2008
Google AdWords הכריזה היום על שיפורים במאפיין הכוונת התוכניות למודעות הטלויזיה שלה. עם הכוונת תוכניות יכול המפרסם לאתר מקומות בהם המסר שלו רלוונטי יותר, דבר שאמור להוביל לתוצאות טובות יותר. גוגל טוענת כי המשתמש צריך רק להקליד מילת מפתח הקשורה למוצר או השירות אותו הוא מפרסם, והיא תספק רשימה רלוונטית של תכניות טלויזיה מהן יוכל המפרסם לבחור. ניתן לגשת למאפיין זה בשלב ה-"Target Campaign", בעת בניית תכנית פרסום. לפרטים נוספים מומלץ לצפות בסרטון ההדגמה.