פורסם ביום שישי, 19 בספטמבר, 2008
מיקרוסופט הודיעה ביום חמישי האחרון כי לא יימשך מסע הפרסום בו הופיע הקומיקאי ג'רי סיינפלד, לצידו של ביל גייטס. ההחלטה הגיעה, כך נראה, בעקבות הלעג המתוקשר הנרחב לו זכו שתי הפרסומות בהן ככבו הצמד. הפרסומת הראשונה הציגה את סיינפלד וגייטס בחנות נעליים, בשניה נכחו הצמד בבית של "משפחה נורמלית", בשתיהן השיחה סבבה כמעט סביב כל דבר חוץ ממיקרוסופט או מוצריה. יש לתהות מדוע להפרד מסיינפלד ולא מצוות הכותבים שאחראי למסע הפרסום המביך.
עם זאת מיקרוסופט, שמטרתה העיקרית בפרסום היתה להתחרות באפל ולהשיב לעצמה את התדמית המגניבה, לא נכנעת. בכוונתה של החברה להחזיר לאפל, המריצה את קמפיין "Mac vs PC" באותו המטבע במטרה להפריך את ההשמצות שדבקו ב-PC. בפרסומת החדשה של מיקרוסופט מופיע בחור הדומה לזה שגילם את PC בפרסומות של אפל ואומר "שלום, אני PC והפכו אותי לסטריאוטיפ". סדרת הפרסומות החדשה, שעלותה כ-300 מיליון דולר, תציג את ביל גייטס לצד מספר סלבריטאים אחרים, אך תתמקד במשתמשי PC מן השורה. בכיר במיקרוסופט ציין כי נמאס לחברה מכך שאפל הופכת אותם לקריקטורה.