פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר
חדשות קידום אתרים
חדשות קידום אתרים » מיקרוסופט מגיבה ל"חששותיה" של גוגל
מיקרוסופט מגיבה ל"חששותיה" של גוגל
פורסם ביום ראשון, 3 בפברואר, 2008

מייקרוסופט

בראד סמית', יועץ כללי של מיקרוסופט, מיהר להגיב לאיגרת של גוגל בנושא הצעתה של מיקרוסופט לרכוש את יאהו, על ידי הדגשת הדומיננטיות של גוגל בתחום החיפוש והפרסום:

"השילוב של מיקרוסופט ויאהו ייצור עוד תחרותיות בשוק על ידי ביסוס מתחרה שניה משכנעת לחיפוש באינטרנט ופרסום מקוון. התרחיש החלופי מוביל רק לפחות תחרותיות בתחום האינטרנט.

כיום, גוגל הוא מנוע החיפוש הדומיננטי וחברת הפרסום הדומיננטית ברשת. גוגל צברה כ-75 אחוזים מהכנסות תוצאות החיפוש הממומנות ברחבי העולם וחלקה ממשיך לגדול. לפי דוחות שפורסמו, גוגל מחזיקה כעת בנתח של למעלה מ-65 אחוזים משאילתות החיפוש בארה"ב ולמעלה מ-85 אחוזים באירופה. מאידך, מיקרוסופט ויאהו מחזיקות בערך ב-30 אחוזים במשותף בארה"ב ובכ-10 אחוזים במשותף באירופה.

מיקרוסופט מחוייבת לפתיחות, חדשנות, והגנת הפרטיות ברחבי האינטרנט. אנו מאמינים כי השילוב של מיקרוסופט ויאהו יקדם את המטרות הללו."

האחוזים שסמית' מציג נכונים, ומדגישים שלא משנה מה גוגל אומרת על מסרים מיידיים ואימייל, הביקורות והגופים החוקיים שייסקרו את העסקה יתמקדו יותר בנושאי הכנסות פרסום ותחרות בתחומים חשובים יותר מאימייל - תחומי החיפוש.

לחדשה הקודמת לחדשה הבאה ארכיון חדשות