פורום קידום אתרים 50 אחרונות מערכת למקדמי אתרים כלי קידום אתרים מילון קידום אתרים צרו קשר
חדשות קידום אתרים
חדשות קידום אתרים » מיקרוסופט פותחת את Content Ads לקהל הרחב
מיקרוסופט פותחת את Content Ads לקהל הרחב
פורסם ביום שלישי, 21 באוגוסט, 2007

מייקרוסופט

בעקבות מה שכינתה "נסיעת מבחן" במכירת מודעות באתרי התוכן שלה, מיקרוסופט תשדרג בקרוב מאוד את מערכת adCenter ותציע גישה אוטומטית לגרסת הבטא של Content Ads ברחבי ארה"ב.

החל מ-29 באוגוסט תציע החברה לכל המפרסמים ב-adCenter את היכולת למקם מודעות גם באתרים נוספים הכוללים את MSN, Tech & Gadgets, Money, Real Estate ו-Windows Marketplace. מפרסמים יוכלו לנהל את הקמפיין שלהם, להציע bid עבור מיקומים בדפי תוכן ולדרג את המודעות באותה צורה כמו בקמפיין החיפוש שלהן, כך מספרת נטלה מנזס, מנהלת מוצר ב-adCenter של מיקרוסופט.

המודעות של כל משתמשי adCenter ימוקמו בצורה אוטומטית ברשת של Content Ads במידה ולא ידווחו שאינם מעוניינים בכך. מנזס מגנה על ההחלטה להוספת המאפיין החדש בצורה אוטומטית בכך שהדבר חוסך זמן עבור המפרסמים. לעומת זאת, במידה ומפרסם ב-adCenter יעדיף להמנע מלפרסם דרך Content Ads הוא יצטרך לבזבז את זמנו ולמלא את הטופס המקוון הזה לפני 26 באוגוסט.

לחדשה הקודמת לחדשה הבאה ארכיון חדשות