פורסם ביום שבת, 5 במאי, 2007
הניו-יורק פוסט דיווח ביום שישי על עסקה אפשרית המתבשלת לרכישת יאהו בידי מיקרוסופט. הסכום מוערך בכ-50 מיליארד דולר, מה שממצב את העסקה, אם תתרחש, בתור אחת הגדולות אי פעם בארצות הברית, והגדולה ביותר בשוק האינטרנט.
חשוב להדגיש ששתי החברות סירבו עד כה להגיב לידיעה. הוול סטריט ג'ורנל טוען שיאהו אינה מעוניינת בעסקה, ועם זאת ממשיך לסקור את האפשרויות הגלומות בה.
כזכור, מיקרוסופט התחרתה בגוגל על קניית DoubleClick, והפסידה. לכן, על פי הערכות מומחים, היא מעוניינת לרכוש חברה אחרת שתאפשר לה נתח שוק גדול של פרסומות ותחזיר אותה לתחרות. יאהו ומיקרוסופט יחד שולטות בחלק גדול יותר משוק החיפוש, משמע, יותר קהל וכמות גדולה יותר של גולשים שצופים בפרסומות. עם זאת, מבחינה טכנולוגית, אין ל-msn טכנולוגיה חדשנית בשוק מנועי החיפוש, גורם שעשוי להשפיע על רצונה של יאהו לשתף פעולה עם מיקרוסופט.